August 30, 2011

Tisdag

Idag i skolan hände inte så mycket, men jag har endel läxor nu i matte, biologi, engelska och spanska.
Efter skolan gick jag och Allison på film klubbens möte. Vi funderar på om vi ska gå med i den, ska gå några gånger och se hur det blir.
Den helgen som dom i USA har sin höstbal och fotbollsmatch mot sina rivaler "Homecoming" så har dom alltid en parad. Alla årskurser gör en vagn/flotte som är ytsmyckad på roliga sätt. Jag var med på elfteklassarnas möte eftersom jag känner flera i den klassen. Men efter som jag egentligen är tolvfteklassare så vet jag inte om jag kan vara med dom eller inte. men jag tror att det går bra ändå.
Efter det åkte vi hem och nu ska jag plugga på biologin som jag har tills imorgon.
Jag vill också medela att jag har börjat tröttna lite på amerikansk mat. Det ända som är gott är glassen.



No comments:

Post a Comment