August 12, 2011

Nytt varje dag

I onsdags så var det gammel mormors dagen. Så då åkte jag och Allison med henne till en laundrymat eller vad det heter. Vi var där i en timme för att hjälpa henne tvätta. Efter träffade vi lite folk som vi åt lunch med på Sonics och sedan åkte vi till County Market och hjälpte henne handla lite och sedan åkte vi till 99 cent store. På eftermiddagen så gjorde vi inte så mycket, men vi hämtade Molly på hennes Dance Camp och där inne hade dom alla gymnastik redskap typ! Alla va så duktiga och kunde göra flick flack, jag ska lätt lära mig det, hahaha!



Sååå här har vi dom röda muggarna!! Haha mycket fina och amerikanska, dock har jag bara druckit ur gula än :(


Igår så chillade vi på förmiddagen men Allison visade mig hur man tvättar i deras maskin och sen på kvällen så skulle vi möta några vänner till familjen för att äta och dom ville äta på Sonic så då blev det det igen, jag åt kyckling wrap, muuumms..... :)) Sen efter det så åkte vi till telefon butiken för att kolla det här med mobil igen, mycket krångligt va det. Så då bestämmde vi oss för att åka till ännu en vän till familjen som jobbar på den butiken i Springsfield och hon kan fixa nästan allt! Såå nuu blir det nog en mobil snart, och sen får jag se hur mycket pengar jag gör åt till helgen om jag ska köpa en iphone eller vänta ett tag till :))) Så igår va jag för förstagången i en trailer park och i ett mobilt hem ;)) haha Något nytt varje dag.

Idag så har jag och tjejerna haft lite städdag här hemma, känns så sjukt konstigt att säga här hemma :O men men... Men nu så chillar vi bara. Sen ikväll så ska jag och Allison på bio med några av hennes tjej kompisar och det ska bli kul, vi ska kolla på Crazy Stupid Love. Den verkar vara väldigt bra faktiskt.

Sen imorgon så blir  det nog suuuper kul. Då ska hela familjen åka till St. Louis och shoppa! Sen på kvällen så blir det att gå på en amerikansk fotbolls match  ;)) Ser jag fram emot :))

No comments:

Post a Comment