August 22, 2011

Första måndagen på detta skolåret över.

Idag i skolan hände inte så mycket, men på onsdags så ska vi ta skolfoton. Ska även beställa en skoltröja snart :)
Efter skolan var jag, Molly och Allison hemma och gjorde läxor, inte för att jag har så många. Efter kvällsmaten åkte vi och tog ut pengar och sedan åkte vi till Staples där vi köpte lite till skolmaterial och då hände något väldigt underligt! JAG, AMANDA DAMGAARD HAR LÄRT MIG ATT INTE TA SAKER FÖRGIVET. I Usa har man tre hål i papperna! Istället för fyra som man brukar ha! Är det fler än jag som inte visste detta? Jag blev så förvånad, detta är helt otroligt, jag har gått in i ljuset av kunskap.
Efter detta intressanta besöket köpte vi mat och sedan åkte vi till en biltvätt och tvättade bilen! Första gången i mitt liv och det va kul, tvättskummet var i regnbågensfärger! Nu efter en dusch så ska jag kolla lite på tv och ta det lungt.

No comments:

Post a Comment