August 28, 2011

Lördag

Nu har jag varit borta i en månad. Idag så städade vi hemma, jag bestämde mig för att träna lite på morgonen och Molly lärde mig hur man gör bakåt handvolt eller vad det heter. Efter lunch åkte jag, Molly och Allison till Wallmart och det är alltid lika spännande att handla där. På eftermiddagen kom några av deras kompisar på besök, så det var ännu fler nya ansikten att lära känna. Vid klockan fem så åkte jag och Tonya, Allison och hennes kompis Emily på en skönhetstävling som Krysta deltog i. Den var inte någon stor tävling direkt, men det var kul att se det på riktigt. Hon kom tvåa så det var kul. Efter det så åkte vi och åt kvällsmat på en pizzeria och vi åt taco pizza! Det var super gott! Det var väldigt kul den kvällen för alla var väldigt flummiga speciellt Krysta och Brian. Brian håller i en filmklubb på skolan, så jag och Allison ska gå på första mötet på tisdag och se vad vi tycker om det. Men det kanske kan bli kul. Vi fick lite galna ideér när vi satt och åt Pizza i alla fall. Väl hemma igen så var det bara att borsta tänderna och hoppa i säng, för jag är super trött!
Godnatt!

No comments:

Post a Comment