August 26, 2011

Fotboll!

Idag hade skolan sin första fotbolls match! I skolan hade alla cheerleders och fotbollspelare sina uniformer på sig, många hade också skolans färger, Rött och vitt!
På eftermiddagen så gjorde vi lite läxor sedan åkte jag, Allison och Molly på fotbollsmatchen, det var kul. Med alla människor och man träffade alla från skolan! Sedan vann vi också, med 24-0!
I morgon kanske jag ska på en skoldans och på söndag ska vi fira Allisons födelsedag och hennes mormor och morfar.

Alla utbytesbytesstudenter




en av alla klänningar jag provat

En anna klänning


en tredje klänning
 tyvärr så har jag inte någon bild på den jag tror att jag vil ha

Så här går folk klädda
cowboy hatt, bälte och rutiga skjortor

Så här såg jag ut när jag fick reda på att dom har tre hål i papperna och i pärmarna

 Detta är lite roligt dom har banan godis jämte dom riktiga bananerna ;)

Så här var det på skolfotos dagen

1 comment:

  1. Jag tycker den svarta/lila var finast. Eller kanske den silvriga. Ha så kul på skoldansen!!

    ReplyDelete