August 28, 2011

Söndag

Idag sov jag länge! Sedan efter lunch åkte vi och tittade på ett hus, något som dom gör iaf dom skulle hitta något don gillar. På vägen tillbaka stannade vi och köpte milkshake på sonic. Vid 2-3 tiden åkte vi till mormor och morfar och badade och solade och Sydney kom och vi fikade lite. Senare på eftermiddagen som kom flera andra vänner till familjen och vi grillade och åt lite annat. Jag testade en sallad som var gjord på en konstig grädde, mashmallows och pistach smak. Det äckligaste jag nu vet!
Efter det blev det tårta och då kom även Katie och den andra Cydny. Jag och Sydney var lite busiga så vi gick ut och skrev på Allisons och Cydnys bilar med någon särskild glasrute penna som går bort med vatten, det var roligt! Sen snackade vi och hade kul. Vid åtta tiden åkte alla hem utom jag, Tonya, Allison, Sydney & Cydny. Vi satt och snackade till klockan 21.50 innan vi åkte hem för att duscha och förbereda oss inför ännu en skol vecka.

No comments:

Post a Comment