September 10, 2011

Senior girls over night!

Detta har varit en lång men rolig vecka och nu är det bästa kvar, helgen!
Så denna veckan i skolan har det inte hänt något särskilt kul, men det är roligt att man fortfarande efter några veckor får nya vänner nästan varje dag. Så måndag, tisdag, onsdag och torsdag kvällarna från 6.30 till 21.00 har gått åt till att göra paradflott bygget. Det är så roligt! Det kommer bli så bra! Kommer snart bli en bild bomb när jag lägger upp alla bilder jag tagit på sistone.

I torsdags eftermiddag var jag på gymnastik också, det är jätte kul! Så det är något jag kommer fortsätta med. Lokalerna är jätte bra också, med massa redskap och allt. Så då jobbade jag på min bakåtvolt handvolt och jobbade med barr. Kul, kul!
Ikväll kollade jag, Allison, Cydny och hennes syster på filmen Megamind, men jag råkade somna runt klockan halv tio.

Så nu ligger jag i min säng och klockan är 6 på morgonen för jag kom precis hem från att ha varit i skolan hela natten! När vi väl vaknade hemma hos cydny så skjutsade Allison mig till skolan där alla sista års tjejerna skulle spendera natten. Tidigare på dagen hade jag varit och köpt silvertejp, men i olika färger och med massa roliga mönster på och pennor man kan använda för att skriva på fönster med.
Så när vi kom dit vid 11 var det bara att börja skriva posters och dra serpentiner över hela stället. Det skulle handla om skolan så vi skrev olika saker som Go, Crimsons och JHS Rules. Sedan kunde vi dekorera våra skåp! Så vi skrev massa roliga saker på våra och andras skåp och gjorde dom fina och gjorde fina lappar att sätta upp på lärarnas dörrar och sedan i cafeterian så fick alla skriva sina namn så stort som möjligt i alla möjliga färger med tejp! Det är såå fint! Hela skolan är nu också fylld med ballonger och serpentiner och så kommer skolan se ut hela nästa vecka efter som det är för homecoming week. Vi fick också pizza och doughnuts och massa läsk och energi dryck så jag har varit på en sugar buzz hela natten!
Nu är jag så trött så ska sova. Får se hur pigg jag är ikväll när vi ska gå på en konsert. Ingen speciell konsert men en lokal grej som kommer bli kul!
Godnatt allihopa =D

No comments:

Post a Comment