September 21, 2011

Fredag - fotboll, Lördag - dans, Söndag - Dave, måndag, tisdag, onsdag

Fredag:
Efter skolan åkte jag och Allison och cydny till flott grejer för att fixa det sista innan vi åkte till plastsen där paraden skule börja, och alla skolor och klasse några föreningar och liknande hade gjort fina vagnar och bandet eller orkestern gick först och spelade och cheerleaders efter det. Efter paraden ställde vi ut våra flottar jämte fotbolls planen och sedan åkte vi hem för att senare på kvällen gå på fotbolls matchen mot skolans rivaler. Förra året förlorade vår skola mot dom med 1 poäng och tyvärr förlorade vi i år också.
Men när det var dags för att utnämna vinnare för bästa flotten så vann 11 klassarna vars flotte jag varit med och hjälpt att bygga på! =D







Cydny på vår flotte

Temat var Hollywood så vi hade en fotbolls spelare som gickpå röda mattan
Katie, Cydny, Lauren, Allison och Jag

 Vi hade målat kameror och vi hade blinkande lampor bakom så att det såg ut som dom tog kort på honom, och fotbollen på hans finger snurrade som man gör med en basketboll :)
Några av oss som hjälpte till att bygga den




Cheerleaders


Lördag: Lördag morgon tog jag det lugnt och vid 1.30 åkte jasg för att fixa håret och sedan hemma igen så sminkade jag mig, för att vid klockan 5 möta upp alla och ta bilder och sedan åka limousine till en jätte fin italisenk restaurang! Den va såå fiin! Maten var underbar, jasg åt Jordgubbs/grillad kyckling sallad. Super gootttti. Efter det tog limousinen oss tillbaka till Jacksonville till dans lokalen. Det var ingen super kul dans, det var lite låg stadie disco över det hela, men det var ändå väldigt kul med alla männisor där och allt :)

Jag fixar bättre bilder på detta senare..


 Allison, Taylor

 Allison, Amanda
 Katie, Allison, Cydny, Ashley, Kelsey
Lily & Allison


Dålig bild jag vet, men Jag och Ethan är längst till vänster. Och sedan en massa andra människor.




Söndag:
Söndag gjorde vi inte så mycket, handlade och sedan klockan två kom Dave och hans fru över. Dave är en av Ayusa arbetarna som kom för att kolla att jag har det bra här och att jag inte svälter ihjäl eller liknand. Han är jätte trevlig.
Senare på eftermiddagen åkte vi och åt kvällsmat på Pizza Hut med mormor och morfar för att det var morfars födelsedag.

Månadag:
I skolan hände ingenting speciellt, efter skolan  hade jag gymnastik, det är kul, och jobbigt på samma gång. Men jag hoppas att jag kommer lära mig saker.

Tisdag:
En helt vanlig tisdag, gjorde inte så mycket i skolan och efterskolan åkte jag till Ethan. Vi passade hans systerdotter som är så gullig medans vi fixade med lite bilder från dansen, eftersom hans mamma tog typ tusen bilder! hehe Senare på eftermiddagen var jag hemma och tog det lugnt.

Onsdag:
Idag kollade jag upp allla betyg jag har i skolan, jag har 6 klasser och jag har A+ som högsta betyg och B- som lägsta betyg vilket innebär att jag nu ligger på en nivå med bara Vg och Mvg, vilket är väldigt posetivt enligt mig iaf. Efter skolan åkte vi och köpte ny madrass till min säng, jippiee! :))
Nu pluggar jag lite och sen blir det att mysa lite med en film.

Godnatt gött folk :))
Jag saknar svensk mat....

No comments:

Post a Comment