September 11, 2011

Luke Bryan

Idag gick jag upp vid klockan 3, eftersom jag gick och la mig sent. Så när jag vaknade åt jag frukost/Lunch/kvällsmat vilket var en pizza bit! Vid halv 6 kom Cydny, Carmen och deras kusin till oss och vi åkte sedan ut till ett fält för att gå på Luke Bryan konsert! Det var så country! Jag såg så många cowboy boots, hattar, bälten och skjortor. Men Luke är faktiskt väldigt bra, han var väldigt rolig att se på scen. Så detta var en sjukt rolig kväll! Vi dansade och sjöng med, super kul!
Firman som Jeff jobbar på hade hand om att köra folket överallt så han kunde fixa att vi fick VIP biljetter också :))

Allison, Cydny & Jag






Typisk country låt




Allison & Jag
Killen i bakrunden är min country man!

Detta är den låten alla ville höra, den låten som alla dansar till.
Denna låten gjorde att jag hittade min blivande country man.

MEN detta är nog min favorit låt!


 

No comments:

Post a Comment