September 5, 2011

Labor day

Idag på morgonen sov jag lite längre för jag har inte mått så jätte bra dom senaste dagarna eftersom jag har lite hosta och snuva. Men när jag vaknade runt halv 11 tiden så gick jag upp och pratade i över en timme med Alexander Engman som jag inte pratat med på jätte länge! Sedan åt jag lunch innan jag, Allison och Jeff åkte för att träffa alla som är med på att bygga parad flotten till skolan. Flotten ska vara klar om två veckor och vi har mycket att göra på den men det ska nog bli kul. Jag ska ta lite bilder på den om vad vi göra och allt som händer! Efter flott bygget åkte vi till Walmart och kollade lite men köpte inte någon speciellt. Väl hemma igen så började vi på kvällsmaten och innan kvällsmaten pratade jag lite med Emma och sedan kom Ethan, som är min date till dansen om några veckor, så han kunde träffa Tonya och Jeff. Efter det åt vi och jag hade väl lite mindre bra bordsskick. Ooops! Efter middagen pratade vi lite och jag gjorde lite läxor eftersom man får väldigt mycket läxor i detta landet! Nu har jag och Molly varit i källaren och övat på att göra handvolt och jag är nog en naturbegåvning! Så nu ska jag gå och duscha och imorgon så har vi skola igen. Jag ska försöka att lägga in lite fler bilder snart också!

No comments:

Post a Comment