July 22, 2011

Sista helgen hemma!

Så då va det helg igen och det är bara 5 dagar kvar tills jag åker! Det är helt galet va tiden har gått fort. Denna helgen blir att spendera med alla kompisar och släkten. Tidigare idag så sa jag hejdå till två av kompisarna och nu umgås jag med kusinerna. Imorgon kommer bästaste My och ska sova hos mig för sista gången detta året :( och jag ska också passa på att säga hejdå till Alexander och Amanda Person, men Amanda ska också åka som utbytes student till Ohio så henne kanske man kan träffa någon mer gång under året =D Sen på måndag ska vi ha lite släkt kalas och sen tisdag blir det att säga hejdå till ännu fler kompisar. Tiden kommer gå såååå fort, om bara några dagar kommer jag att stå där på flygplatsen redo eller inte redo, men åka det ska jag! =D

No comments:

Post a Comment