October 6, 2011

BAAM!

Så på sistone har det inte hänt så mycket, livet rullar på. Skola, gymnastik, läxor, äta, kompisar, sova och sen om igen. Men idag torsdag slutade vi skolan tidigt klockan 1 och efter skolan åkte jag på manikyr :) fint fint, imorgon är vi lediga från skolan och hela familjen ska åka till Bishophill som är en liten svensk by tydligen, ligger några timmar bort så får se om dom har några svenska saker. Imorgon kväll är det en fotbolls match som vi ska försöka hinna med. På lördag ska vi gå på collage paraden jag har ingen aning om vad det innebär med det kan nog bli kul. Så livet rullar på, nu ska jag på gymnastik och jag har inte så mycket att säga. Igår försökte jag göra pannkakor det gick inte så bra. Dom gillar inte kladdkaka, men dom älskar chokladbollar. På måndag ska jag testa modern dans så får se om jag ska göra det. Ikväll blir det att grilla korv och äta smores :) Peace out!

No comments:

Post a Comment