February 1, 2012

Snart slut på Januari!

Julen va jätte bra här även om maten inte är lika bra som hemma. Den 24 pratade jag med mina släktingar genom skype och på eftermiddagen åkte vi på en jul middag och den 25 på morgonen fick vi jul klappar och en massa saker och jätte bra va det. Sen spenderade vi dagen hos mormor och morfar. 

  Fick massa julklappar både från sverige och USA :)
























 Efter jul hände inte så mycket förän mina syskon kom och hälsade på över nyår!
Dom bilade ner från Kanada och jag visade dem massa härifrån, vi åt på steak n shake och Taco Gringo, gick på basketbolls match, jag visade min skola och en hel dag var vi och shoppade och vi älskade dom extra billiga rea priserna, den dagen avslutade vi med en super god japansk middag på Osaka.




Dom åkte vidare för att åka skidor samma dag som jag började skolan igen, och skolan är precis som vanligt. Har en två nya klasser, photo klass och psykologi. :))))

I Förr går va det lilla ärdssyster Molly's födelsedag, Grattis!! Så idag firade vi det med Pizza och tårta. 
Var på softboll träning igås och nästa vecka är det en till sen är det tryouts om någon vecka! :))))


2 comments:

  1. Jävla vad Julklappar :) låter som du hade en bra jul ! puss

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaa :) Julklappar va det ingen brist på :PPP

      Delete